Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vid vilken temperatur har ni färgat era Zara? Och i vilket tvättprogram?
Det står tydligen på tvättlappen att den ska tvättas i 60 grader syntettvätt, vilket jag tycker är märkligt eftersom sjalen är i bomull. Men om man ska färga så är det ju bättre med en långt tvättprogram så då vill man ju helst köra på det vanliga.

Hur har ni gjort som färgat era Zara???

Edit: Nu är hon färgad och klar! Fin va?!! Bilder längre ner.
Jag tror det är Disavi som också har en Zara färgad i liknande nyans.
Senast redigerad av millla den mån mar 23, 2009 16:43, redigerad totalt 1 gånger.
Av Enid
Syntetprogramet sliter mindre varför det är bra att köra all tvätt som inte är hårt smutsad på det istället för bomull. En gång i ett särskilt syfte gör det nog ingen skillnad om du kör den på bomull istället.
Användarens profilbild
Av millla
Liten vus skrev:Syntetprogramet sliter mindre varför det är bra att köra all tvätt som inte är hårt smutsad på det istället för bomull. En gång i ett särskilt syfte gör det nog ingen skillnad om du kör den på bomull istället.
:tumup:
Användarens profilbild
Av millla
Jag bestämde mig för att köra på 60 grader.
Min Zara ligger just nu i maskinen tillsammans med en flaska färg *biter på naglarna* Jag vågar inte gå in i tvättstugan förrän det är klart...
Användarens profilbild
Av jazoo
millla skrev:Jag bestämde mig för att köra på 60 grader.
Min Zara ligger just nu i maskinen tillsammans med en flaska färg *biter på naglarna* Jag vågar inte gå in i tvättstugan förrän det är klart...
:eld: Vilken färg?
Användarens profilbild
Av millla
jazoo skrev:
Herdins Oliv. Jag har precis hängt upp den på tork. Undrar om man skulle elda lite så att den torkar fortare...
Användarens profilbild
Av jazoo
millla skrev:
jazoo skrev:
Herdins Oliv. Jag har precis hängt upp den på tork. Undrar om man skulle elda lite så att den torkar fortare...
:nono: Inte elda på sjalen bara ;)
Användarens profilbild
Av millla
jazoo skrev:
millla skrev:
jazoo skrev:
:nono: Inte elda på sjalen bara ;)
:lol: Närå, jag tänkte elda i pannan. Ingen brasa på golvet... :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?