Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

På min maskin så glider vanlig tråd nästan på plats av sig själv medan den elastiska undertråden är så mycket tjockare att den inte gör det utan lägger sig utanför, kan det vara det?

Vad skönt att det funkade till slut, är ju väldigt irriterande när man inte får det att bli som man vill.
Å vad häftigt!
Har tänkt på det men kommit fram till att det nog är skitsvårt och slutat tänka på det. Och Lilla har just idag på sig en PoP tunika med "smock" typ uppe på livet som jag tycker är superfin... Det är flera såna rynkiga sömmar med röd övertråd på en jeansblå jersey, och så liten ärm med resår längst ner.
TÄNK om jag kan sy såna!!!! Det vore ju världsacoolt!!!

//A
Lillblomma skrev:Å vad häftigt!
Har tänkt på det men kommit fram till att det nog är skitsvårt och slutat tänka på det. Och Lilla har just idag på sig en PoP tunika med "smock" typ uppe på livet som jag tycker är superfin... Det är flera såna rynkiga sömmar med röd övertråd på en jeansblå jersey, och så liten ärm med resår längst ner.
TÄNK om jag kan sy såna!!!! Det vore ju världsacoolt!!!

//A
Aaaaah, är det så man gör sån där smock! Coolt! :tumup:
kvarnvik skrev:Bild
Ganska dålig bild, men ni får hålla till godo med den :wink:
Ser fint ut, :tumup: men det vore förstås roligt att få se en närbild på just ärmarna och hur det blev med den elastiska tråden... 8)
jazoo skrev:
kvarnvik skrev:Bild
Ganska dålig bild, men ni får hålla till godo med den :wink:
Ser fint ut, :tumup: men det vore förstås roligt att få se en närbild på just ärmarna och hur det blev med den elastiska tråden... 8)
Det kan man kanske få, senare idag 8)
kvarnvik skrev:Här kommer en detaljbild. Fast det är svårt att se, eftersom det liksom är "hopkrullat"
Bild
Ser ju superfint ut! Har du sytt med tvillingnål, eller två separata sömmar?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?