Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bowzee
Jag är alldeles fantasilös, men har lyckats sy ihop ganska mycket byxor och mannen min har lovat mig en overlockmaskin för min Husqvarna 400 är inte tillräckligt snabb.
Hursomhelst så skulle jag ju vilja "märka" sakerna jag syr.

Har provat med Falk. (Mitt efternamn)
Josefine (Mitt förnamn)

Har alltid blivit kallad Josse, men det är inget kul.
Bowzee är ju ett annat smeknamn, men jag gillar det inte riktigt.

Annars har ju min pappa alltid kallat mig Jonefis. Men kan man använda det ?

Har bestämt mig för hur de ska se ut med typsnitt osv, men har inget namn att skriva ännu.
Hjälp. :D
Användarens profilbild
Av Upia
Jonefis är jättesött. :)

Jag skulle beställa från minanamnband, ta typsnittet Vasallo och namnet "fin". F-et i det typsnittet är väldigt vackert.
Användarens profilbild
Av Bowzee
´Haha. Ganska kul. :D
Det lutar emot Jonefis eftersom planteringsgatan inte tilltalar mig. :P
Tack för hjälpen!
Användarens profilbild
Av Kaja
Bor man i ett gammalt hus så kanske det finns en Hemmands-adress?? Vårt hus hette Annelund II.

Eller så kan man göra om gatunamnet till ett annat språk. Planteringsgatan blir kanske inte så kul, men en del andra kan bli fina, på engelska eller franska eller latin.

Sedan kan man göra språkliga övergrepp också. Josefin skulle kunna bli JoseNice eller JoseCute. Vänd namnet baklänges så blir det Nifesoj. Inte så kul kanske Men, "Soy/Soi/Soj" betyder väl "Jag är" på spanska (kan bara räkna till 10 och vad öl heter på spanska, så kolla upp det...)?? "Soy Nife", "I am Nife" Eller bara Nife.

Själv tog jag vad jag kallade mig själv som liten och inte kunde uttala alla 9 bokstäver som fanns i mitt eget namn. Mina barn skulle få ha kläder taggade med "Jaki" och "Elle".

Någon använde ett ord som deras barn hade sagt som var roligt. "Kokalal" ska tydligen betyda "Blomma åker vagn". Själv älskade jag sonens "Jussa" för "Russin" så jag funderade på att använda "Jussa" på mina etiketter. Andrahandsvalet hade förstås blivit "susha" för "sushi", något hela familjen gillar.
Användarens profilbild
Av Bowzee
Grejen är att jag har världens tråkigaste föräldrar med världens sämsta minne, så jag har ingen aning om vad jag använt för roliga uttryck eller ord när jag var liten. Tyvärr.

Det blir Jonefis. Fast jag vet inte om jag ska använda det som det är eller om jag ska ha "design by" före eller "design" efter.
Eller om jag tillochmed skulle ha "Jonefis EXCLUSIVE". Kanske lite mycket?

Tankar eller tips?
Användarens profilbild
Av Bowzee
Hmm. Får bestämma mig snart :P
Ska beställa när jag fått pengar den 25e, så jag har lite tid kvar att fundera. :D

Jonefis låter roligt iaf. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?