Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Lillblomma
Var hittar jag det? På nätet?
Funderar på att sy en poncho till tjejerna på stranden till i sommar... Skyddar axlar och (övre delen av) ryggen vid sandslottsbyggande...
Kanske med luva?

//A
Användarens profilbild
Av äpple
Babyheaven sålde förut tror jag. Du kan väl höra med Helen ifall hon har något kvar eller så kanske hon kan ta hem.
Av lilla trasdockan
Ursäkta trådkap men har solarveilen uv skydd eller skyddar den bara väldigt bra iaf?
Av Lillblomma
Har mailat BabyHeaven för att höra mig för, återkommer när jag fått svar.
Följande klippt från BabyHeaven:
"Solarveil är helsyntetiskt och har stor förmåga att blockera solstrålar (70-80% med ett lager) trots att det är så tunt. Det torkar snabbt efter bad och kan därför användas som vattensjal.
För att läsa om Solarveils egenskaper gå till www.solarveil.com"

Tyvärr funkar inte länken och jag hittar inget bra ställe att köpa Solarveil ifrån, men kanske får vi svar snart...

//A
Av Lillblomma
Hm.
Inte så lätt som man kan tro...
Tydligen tillverkas inte tyget längre för det lönade sig visst inte... (?) Men, Helen ska kolla om hon har nåt kvar på lagret, men inte idag. Så vi får ha lite tålamod. Annars vet jag inte var man kan hitta det. Och det förklarar ju varför inte solarveil.com funkar, om det inte finns längre lixom...
Vi får hålla tummarna, och har hon inget kan vi väl hjälpas åt att leta vidare. Har kommit på att jag nog måste göra en poncho till liten med, och ett överdrag till vagnen...

//A
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?