Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har köpt mig en babybjörn skötväska modell hård och vill så gärna göra den fin och personlig samtidigt som jag inte vill sänka värdet på den OM jag skulle sluta trivas med den.

Har någon här ute gjort liknande eller haft liknande tanke? Behöver idéer!

Bild

Bild

Bild

Detta under är min enda idé, men det kräver ju att man ska måla om den och då kanske ingen annan vill ha den? (Inte nödvändigtvis detta mönster, det var mer en test)

Bild
Senast redigerad av Itis den lör jul 21, 2007 23:31, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Av tinaw
Har du nån bild? Jag har inte koll på hur de ser ut, men kanske kan bidra med nån idé om jag får se den! :D
Användarens profilbild
Av Itis
tinaw skrev:Har du nån bild? Jag har inte koll på hur de ser ut, men kanske kan bidra med nån idé om jag får se den! :D
Nu är det uppdaterat med bilder i TS
Användarens profilbild
Av tinaw
Hmmm. Den är jättefin, och den där ytan ber ju bara om att bli dekorerad! jag tänkte också på målning... Vad är det för yta? Skulle man kunna sy fast ett tyg på med tråckelstygn liksom? Eller sätta på en ficka i genomskinlig plast att ha nån sorts dekor i. Eller knappar... Men måla ligger ju nära till hands som sagt.
Användarens profilbild
Av Itis
tinaw skrev:Hmmm. Den är jättefin, och den där ytan ber ju bara om att bli dekorerad! jag tänkte också på målning... Vad är det för yta? Skulle man kunna sy fast ett tyg på med tråckelstygn liksom? Eller sätta på en ficka i genomskinlig plast att ha nån sorts dekor i. Eller knappar... Men måla ligger ju nära till hands som sagt.
Väskan är VÄLDIGT hård och jag att nåla fast något vore nog katastrof för utsidan tyvärr :(
Användarens profilbild
Av pejgan
Går det inte att sy ett överdrag? Det är väl bara en framsida, baksida och sen sidor? Hål för axelremmen eller delbara korta blixlås ovanför axelremmarna på vardera sida så att man kan få den riktigt tajt
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?