Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av anilov
En som jag trodde enkel fråga, men den gick tygaffären bet på: Vilket slags tyg skall man köpa för att lappa nederkanten på byxbenet på en ytteroverall som blivit fransig? Sonen fick en Nanook-overall, men den var lite för stor i början av vintern, och nu är baksidan av benen alldeles fransiga. Vi gillar overallen i övrigt, men jag hoppas kunna använda den nästa år, och till lillebror, och då måste den nog lagas NU. Hade tänkt sätta ett slitstarkt tyg i bakkant, ungefär som att jag skulle bandkanta byxbenen (eller heter det sko dem?), men affären jag gick in i verkade inte kunna något annat än gardiner :evil: Förslag?

Kan fota när sonen är hemma från dagis igen.
Användarens profilbild
Av Ester
inte en aning men min första tanke är att det måste vara ett slitstarkt tyg.

kan man köpa cordura?
Användarens profilbild
Av Ester
anilov skrev:Vad är cordura? Frågar tygamatören dumt :oops: :oops:
slitstarkt och lite vattenavvisande svarar hon som inte heller kan tyg :lol: :roll:

tänkte bävernylon först - men om det drar åt sig väta är väl risken att det går upp i fodret på benet.
Nu vet jag ju inte hur slitet det är vid foten - men nere på benet utsätts ju overallen för rätt mycket väta - så det är ju bra om det är ett tyg som ör lite vattenavvisande också.
Användarens profilbild
Av anilov
Alltså ni är ju bara för söta som orkar ta reda på så mycket om ett tyg åt mig! :heart: :tackar:

(och jag pmar dig om luvan, Naimiez! :tumup: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?