Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ernamalin
Tänkte sy vetekuddar och vet att jag läst här att flera köpt storpack med (var det matvete?) på granngården.

Fråga 1: är det matvete man använder eller kan man ha något annat?

Fråga 2: kan man köpa storpack någon annanstans än på granngården? (bor i Göteborgsområdet)

Någon som kan hjälpa, tänkte skicka maken på shopping i morgon :lol:
Användarens profilbild
Av Kaja
25-kilos säckar finns på Granngården för en hundralapp. Även Svenska gräs vid Backaplan har för samma peng.

Annars så går det att göra med lite av varje. Grötris, körsbärskärnor, bovete, vanligt Uncle Ben's. Generellt så verkar en del av riserna ha lägre vattenhalt och håller därför värmen kortare tid, men varmt blir det...
Svenska gräs! topp! stort tack, maken ska handla en del saker åt mig i morgon och för varje "krånglig" sak jag säger så poängterar han att han tänker inte åka land och rike runt utan det bör finnas kring backaplan :vågen:
Kaja skrev:25-kilos säckar finns på Granngården för en hundralapp. Även Svenska gräs vid Backaplan har för samma peng.

Annars så går det att göra med lite av varje. Grötris, körsbärskärnor, bovete, vanligt Uncle Ben's. Generellt så verkar en del av riserna ha lägre vattenhalt och håller därför värmen kortare tid, men varmt blir det...
Användarens profilbild
Av Kaja
ernamalin skrev:Kaja!

Var på backaplan ligger det?
Nästan vid Biltema, fast väldig nära järnvägen. Finns karta på deras hemsida.. De hade visst bytt namn och heter Naturnära numera... Men priset är detsamma. Jag var där och kollade innan jul. Men jag tyckte det var för mycket med 25 kilo. Önskar att det gick att köpa i 5-kilos-säckar eller något...

http://www.naturnarabutik.se/
Av Sia
Kaja skrev:
ernamalin skrev:Kaja!

Var på backaplan ligger det?
Nästan vid Biltema, fast väldig nära järnvägen. Finns karta på deras hemsida.. De hade visst bytt namn och heter Naturnära numera... Men priset är detsamma. Jag var där och kollade innan jul. Men jag tyckte det var för mycket med 25 kilo. Önskar att det gick att köpa i 5-kilos-säckar eller något...

http://www.naturnarabutik.se/
Fråga, dom kanske gladeligen öser upp det i femkilos säckar om dom kan tjäna en extra slant på extrajobbet.
Och du är glad som slipper köpa matvete på ICA för fantasipriser.
Användarens profilbild
Av ellla
ja, vi har ju gjort misstaget att använda matvete från ica... det blir väldigt dyra värmare då--- :whut:

Man kan ju köpa massor (alså 25 kilo) och göra flera, eller sälja till andra kanske? mata fåglarna med? Eller så gör man och ger halva släkten i julklapp!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?