Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Panakeia
många sånna här trådar blir det....

jag fick tummen ur härromdagen. köpte en begagnad maskin hos butiken här i stan. 1800 fick jag ge för en begagnad huskvarna huskylock 560 - bra pris? vet inte...

vill ju egentligen ha en annan maskin...av de han har, lokale handlaren alltså - vill jag ha janome my lock 644D - nån som har en sådan och kan säga bu eller bä jmf med andra maskiner?

Visst jag jag sy även coverstich på den?

http://www.janome.se/?ItemID=1209

kanske skulle jag uppgradera mig direkt - innan jag vänjer mig för mycket vid den andra?

/Sandra
Användarens profilbild
Av glis
Jag har visserligen en pfaff (hobbylock 2.0) och tyckte att det kändes bra och lyxigt med en ny maskin, dessutom är jag inte så imponerad av de "dekorativa" coversömmarna så det är inget jag saknar. På min maskin finns en söm som heter flatlocksöm som ser ut som en overlocksöm på ena sidan men bara är en massa = ovanför varandra på avigan. Det kan vara en sådan du menar? Jag har inte använt den, jag misstänker att jag nöjt mig med huskylocken och tvillingnålar på den vanliga om jag varit du.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?