Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av snigel
Nu är det ju rea på de flesta ställen så idag var jag på Åhlens och fyndade bland deras fina tyger. Det lila är i sammet och kanonfint!

Bild

Tror det ska bli en MT eller en sele eller både och. Och en skötpåhängsväska kanske, eller thaiväska... Några fler förslag?
Användarens profilbild
Av edpix
Meen....att det var så där fina tyger sade du inget om. Åhlens! Då måste du åka långt från Jakobsberg :lol:

( :roll: Önskade vi hade det här i Jakan)

Jag tycker att du ska försöka sy en MT med tillhörande väska, men då måste du kanske hitta lite mjukare tyg till axeltygbitarna.
Användarens profilbild
Av snigel
edpix skrev:Meen....att det var så där fina tyger sade du inget om. Åhlens! Då måste du åka långt från Jakobsberg :lol:

( :roll: Önskade vi hade det här i Jakan)

Jag tycker att du ska försöka sy en MT med tillhörande väska, men då måste du kanske hitta lite mjukare tyg till axeltygbitarna.
"Bara" Sundbyberg... Inte så långt eftersom vi skulle hämta kusinen i Spånga, hon ska sova över. Räknade förresten till inte mindre än tre loppis-ställen i Sumpan, kanske finns fler? Fast det verkar inte vara några höjdarloppis-ställen mest skräp som såldes.
Av Linda ba
Vilket tyg tänker du använda till en MT? Tänkte kanske springa till Åhlens i Sumpan på lunchen. Är nämligen på jakt efetr tyg till MT. Funderade annars på Ikeas Lena. Jag har aldrig haft sjal förut så detta ska liksom bli min första. Så närvös för att tyget inte ska hålla :-)
Användarens profilbild
Av snigel
Linda ba skrev:Vilket tyg tänker du använda till en MT? Tänkte kanske springa till Åhlens i Sumpan på lunchen. Är nämligen på jakt efetr tyg till MT. Funderade annars på Ikeas Lena. Jag har aldrig haft sjal förut så detta ska liksom bli min första. Så närvös för att tyget inte ska hålla :-)
Tänkte ta det svartvita till MT'n och det svarta till remmarna om det inte är för styvt. Tror inte du behöver oroa dig för att det inte ska hålla om du inte köper ett väldigt tunt tyg. Fyrkantsdelen syr man ju dessutom med dubbelt tyg.
Har för övrigt börjat sy en sele i det lila tyget med svart midjebälte och axelremmar
Av nea
jag har en MT av det svartvita tyget! som josefina sytt, jättefin är den!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?