Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jinxan
Funderar på att sy en multiåkpåse.
Tänkte höra om någon har ett mönster, eller om jag måste ta en vanlig overall och förlänga och förstora mönstret :hmm:

Ungefär en sån här:
Bild
jag sydde en liknande åt lilla A, dock rita jag mönstret direkt på tyget utifrån en bild i huvudet.
tog ett tröjmönster som jag tyckte verkade bra å mätte sen hur lång a var så jag kunde förlänga tröjan så den blev lagom, sen gjorde jag den bara lite rundare å bredare i botten, superlätt bara man tänker lite på hur man vill ha den
Av Jinxan
Alecsandra skrev:jag sydde en liknande åt lilla A, dock rita jag mönstret direkt på tyget utifrån en bild i huvudet.
tog ett tröjmönster som jag tyckte verkade bra å mätte sen hur lång a var så jag kunde förlänga tröjan så den blev lagom, sen gjorde jag den bara lite rundare å bredare i botten, superlätt bara man tänker lite på hur man vill ha den
Det blir nog så jag får göra :)
Får leta upp ett par gamla fleecefiltar jag inte vill ha kvar och testa på :tumup:
annars kan jag försöka rita upp mönstret (ligger kvar i hjärnkontoret) om du vill, vilken storlek ska den va i?
Av Jinxan
Alecsandra skrev:annars kan jag försöka rita upp mönstret (ligger kvar i hjärnkontoret) om du vill, vilken storlek ska den va i?
Han har 74-80 i storlek, så något åt det hållet, men gärna så att det finns plats att växa i den också.
om du vill ha mönstret snabbt kan jag tipsa om nyaste nr av allt om handarbete, dom har mönstret på en exakt sån jag sydde till lilla A undra om dom har spioner utanför mitt syrumms fönster :whut:
Av Jinxan
Alecsandra skrev:om du vill ha mönstret snabbt kan jag tipsa om nyaste nr av allt om handarbete, dom har mönstret på en exakt sån jag sydde till lilla A undra om dom har spioner utanför mitt syrumms fönster :whut:
Ja just ja! De hade ju ett mönster :duh:
Det får jag prova sy!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?