Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaffemoster
jag har ett försök till tygtrosskydd till mig på gång, men jag har inga plasttryckknappar eller KAM-press, så jag funderar på vad jag ska ha för att sätta fast dem med.

Blir det minst obekvämt med en liten bit kardborreband eller en vanlig tryckknapp i metall? (Varför används det inte metalltryckkappar i bindor eller blöjor? Eller gör det det ibland, fast jag aldrig sett det?)
Av Britt
Har aldrig sett metallknappar, men i de första jag hade fanns det kardborre. Det var helt OK, men nu är jag så van vid mina med plastknappar...
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Nu har jag sytt i en kardborresnutt, vi får väl se sen när jag provar om jag blir nöjd! :D
Användarens profilbild
Av 4ungar
jag har metall i mina, nickelfria då :wink: det funkar toppen :tumup:
Av Emmiez
jag har fattat det som att metallknappar sliter mer på pulen att det är därför, så har man fleece som spärr kan man ha metall.

Jag tror man kan använda både metall och kardborre i trosskydd va man känner för
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Emmiez skrev:jag har fattat det som att metallknappar sliter mer på pulen att det är därför, så har man fleece som spärr kan man ha metall.

Jag tror man kan använda både metall och kardborre i trosskydd va man känner för
Det kan ju låta rimligt (det där om att metallen sliter) men då borde man kunna (ifall man ville) sätta en liten tyglapp mellan knappen och PULen på den sidan, och på andra delen sitter ju knappen mot insidan på bindan/trosskyddet.....

Nåja, nu provkör jag mitt med kardborre.
Av Emmiez
Kaffemoster skrev:
Emmiez skrev:jag har fattat det som att metallknappar sliter mer på pulen att det är därför, så har man fleece som spärr kan man ha metall.

Det kan ju låta rimligt (det där om att metallen sliter) men då borde man kunna (ifall man ville) sätta en liten tyglapp mellan knappen och PULen på den sidan, och på andra delen sitter ju knappen mot insidan på bindan/trosskyddet.....

Nåja, nu provkör jag mitt med kardborre.
det va en ide faktiskt :)
Användarens profilbild
Av argentum
Jag har metallknappar som man syr i på några av mina. Fungerar bra, men är inte lika snyggt.
Jag har provat kardborreband, men jag tyckte att det skavde när jag hade kjol.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?