Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av glis
En kollega till mig behöver hålla värmen i skrevet men tycker att köpekallingar i ull är dyra. Jag visade på skoj att det går att köpa merinointrelock och så rätt var det var så har jag nästan lovat att sy kalsonger! Är det någon som har ett bra mönster till en vuxen man i storlek medium? Jag blev kanske lite till mig efter att ha läst i bloggar om alla som syr kalsonger till sina söner och min visar inga tecken på att lsuta med blöja.
Det vore kul att prova och han har dessutom en estetiskt tilltalande bakdel...

För övrigt står min kis vid symaskinen och försöker trä på en tomspole på spola-upp-undertråd-piggen :loving:
kom att tänka på en sak, kan du inte köpa ett par billiga kallingar i M å sen sprätta å rita av?
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
jag har faktiskt ett kalsong-mönster som pdf, storlek small dock men det är väl bara att lägga till lite tänker jag (och merino-interlock lär väl vara ganska elastiskt dessutom). säg till om du vill att jag mailar.
Användarens profilbild
Av glis
Jag tror nog att stl S skulle passa utmärkt, jag vill jättegärna ha mönstret! Annars går det säkert att "malla av" några fillingar kollegan gillar, tack för tipset!
Merinointerlock finns (eller finns nästan, den verkar vara slut) på pink green ==>
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
glis skrev:Jag tror nog att stl S skulle passa utmärkt, jag vill jättegärna ha mönstret! Annars går det säkert att "malla av" några fillingar kollegan gillar, tack för tipset!
Merinointerlock finns (eller finns nästan, den verkar vara slut) på pink green ==>
om jag får din mail-adress så kommer mönstret. sen vill vi ju gärna se resultatet :D
Användarens profilbild
Av glis
Nuså, skall jag bara köpa tyg! Kollegan hade jättågren för att han var rädd att jag skulle känna mig tvungen. Jag har lovat att jag inte gör det om jag inte tycker att jag hinner så vi får väl se. Kvarnviks och mina flodhästar verkar vara på egna äventyr på posten så här blir väl gott om tid...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?