Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
jag har bestämt att märka mina kläder med handskriven text istället för tyglappar, frågan e bara om det finns nån penna som e super duper bra och inte bleks eller flyter ut i tyget.
Av Enid
Jag har inte hittat någon penna som inte bleks i tvätten. Ett alternativ är att göra sin logo+storleken med screentryck eller stämplar och flytande textilfärg som fixeras med strykjärnet, den håller för många, många, många tvättar!!
Av Enid
Alecsandra skrev:smart, vart hittar man sånt? :hmm:
Dekorima (eller Kreatima heter de nog nuförtiden) och Panduro har bla. Det är inte alla färger som passar för screentryck men stämpla eller måla på frihand funkar ju alltid.
Användarens profilbild
Av HomeRiver
Jag är jättenöjd med Clas Ohlsons billiga textilpennor (29- för ett flerpack). De behöver inte strykfixeras heller. Har använt samma förpackning i många år både till att märka kläder och för barnen att vara kreativa med.
Av Enid
Lilla07 skrev:Jag är jättenöjd med Clas Ohlsons billiga textilpennor (29- för ett flerpack). De behöver inte strykfixeras heller. Har använt samma förpackning i många år både till att märka kläder och för barnen att vara kreativa med.
De gillar jag också och de är bland de som hållit bäst men de bleks med tiden.. Jag kan inte läsa storlekarna jag skrivit i barnplagg som använts till flera barn.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?