Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kattta
Jag tror åxå att om man lägger "Ränderna" åt andra hållet, så att man syr över spåren istället för längs med, så kommer det nog att hålla.

Håller på att sy en sele i "Mittemellan-manchester", det är inte riktigt smalspårig men absolut inte såndär bredspårig heller.
Kommer att ha tyget på framsidan panelen. Tror att det kommer funka utmärkt.

Hoppas du orkar fixa din sele, för den är otroligt fin!
Användarens profilbild
Av tinaw
Man kan ju ha ett annat tyg på insidan och som förstärkning annars. Manchester är lite svagt i rändernas riktning.
Användarens profilbild
Av LillaG
Oj vad :heart: bultade när jag såg det här!!

Men, men... projektet får fortgå ändå. Syr säkert i samma svarta manchester som du exiteme.
Har däremot ränderna på andra hållet.

Selen kommer bli så snygg, att jag inte kan sluta nu!!! :wink:
Användarens profilbild
Av exiteme
Var på S&S idag. De rekommenderade INTE att använda tunn manchester. Bara om man förstärker med annat tyg. Man ska dessutom lägga spåren på tyget lodrätt. Fick nytt tyg till selen som kompensation. :-)

(Dessutom köpte jag nytt tyg till en orange sele.. :roll: )
Användarens profilbild
Av Anso
exiteme skrev:Var på S&S idag. De rekommenderade INTE att använda tunn manchester. Bara om man förstärker med annat tyg. Man ska dessutom lägga spåren på tyget lodrätt. Fick nytt tyg till selen som kompensation. :-)

(Dessutom köpte jag nytt tyg till en orange sele.. :roll: )
Åh, va bra att du fick nytt tyg av dem! De var ju de som sa att de gick, de borde ju ha vetat att tyget var känsligt åt ett håll tycker jag.

Hmmm, orange sele sa du??? Min man vill också ha en orange så jag tittar gärna på lite bilder på den "apelsinsele" sedan. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?