Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ellla
Jag har fått låna en overlock och för att öva lite på hur den fungerar så passade jag på att sy ihop en ringsjal.

Kisse och Sambo fick bli modeller...

Bild

Supermysig tyckte kisse!
Bild

Gjorde ringfastsättningen som en solfjäder, (på frihand så den blev lite vingligt...)
Bild
Användarens profilbild
Av imsel
Vad fint!
Ska vi byta katt :Hahaa:
Du kan få en som jamar hela tiden, och jag får en som vill provligga mina sjalar :tumup:
Användarens profilbild
Av ellla
Imsel: Hmmm.. ska fundera på det.. Om Lurvas kissar på min väska igen är han väldigt billig... (fast han är förlåten, det var för att han är lite sjuk, fast jag tog det som en grym förolämpning...)

I början jamade den ena katten KONSTANT!! jag blev tokig och berättade att han hade en månad på sig, sen fick han flytta. Den andra katten försökte desperat gräva sig ut/in genom alla dörrar... Fast det blev bättre! Och då fick vi en liten hund. jag blev arg på katterna när de lekte med hennes små öron så katterna lärde sig att inte busa alls med hunden, hon är ju så liten och bräcklig. Efter ett par månader hade jag rejält tuktade katter...

Jag vet inte om de VILL ligga i sjal, jag tror bara inte de fattat att de kan göra motstånd! :tumup: Och när de väl ligger där tycker de att det är mysigt!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?