Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Mina barn ska få en kusin :app: i mars och jag vill sy lite fina bebiskläder. Nu letar jag som en tok efter ett vettigt mönster. Jag har sett att det finns i några olika Ottobre. Men jag vill ha en samling med olika bodysar och byxor. Jag har varit på tygaffären och letat i alla kataloger, men de hade endast ett mönster med omlott på axeln. :roll: Jag inser ju att de flesta köper sina bodysar så marknaden är väl inte så värst stor, men jag skulle bli superglad om någon har tips på bok eller mönster som innehåller allt så jag slipper rita eget :roll: som vanligt...
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Vet inte om det är vad du söker men kolla Yrväders blog för bodymönster. Tror hon finns på smayrvader.blogspot.com .
Annars.....nä, jag tror inte jag vet nån bok som har nån bra body. Byxor finns säkert men det har jag tyckt var enklare att göra själv utifrån köpebyxor.
Användarens profilbild
Av melon
Sockertopp skrev:Vet inte om det är vad du söker men kolla Yrväders blog för bodymönster. Tror hon finns på smayrvader.blogspot.com
Å där fanns det ju mycket snyggt! :loving: Säljer hon sina mönster tro? Hittar ingen info om det...
Användarens profilbild
Av Sockertopp
melon skrev:
Sockertopp skrev:Vet inte om det är vad du söker men kolla Yrväders blog för bodymönster. Tror hon finns på smayrvader.blogspot.com
Å där fanns det ju mycket snyggt! :loving: Säljer hon sina mönster tro? Hittar ingen info om det...
Han har iaf tidigare sålt bodymönster. Maila och fråga.
Av Marine78
Jodå, hon skall visst sälja av sina mönster så maila henne bara du, fast såg precis att hon har tagit paus i mönsterförsäljningen på grund av mycket beställningar i övrigt
Användarens profilbild
Av melon
Kosmos skrev:Det stod att hon inte skulle sälja sina mönster längra.
Jag ska rita av de jag har och skicka till dig som jag lovade. (springer och gör det på en gång så det blir gjort :wink: )
Jag har bodymönster från ottobre nr 5 2006. Där fanns mönster till byxor med fötter men det har inte jag, men jag har ett annat kom jag på i en bok. *springer (eller ja går saaakta) och ritar nu*
Du är en pärla! :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?