- mån nov 10, 2008 16:54
Idag fyndade jag en jättemysig gungig emmaljungavagn att ha som "gå och handla vagn" och "sova på dagis vagn" MEN tyget är hemskt. Vagnen ska vara helsvart men är typ grå, värst är såklart sufletten. Jag har förstått att det är 100% polyester så att färga är bara att glömma.
Jag vet att jag inte ska använda den så mycket så egentligen så borde jag inte bry mig men nyss så upptäckte jag en mögelfläck på insidan av sufletten så då känns det ännu mer befogat att g öra något åt det. Så nu tänkte jag byta tyg på den, det känns inte så jättesvårt va? Sprätta upp och rita av på nytt tyg ungefär. Men vad ska jag ha för tyg och vart får man tag på det?
Eller är det någon som har tips på vad man kan göra annars?
Jag vet att jag inte ska använda den så mycket så egentligen så borde jag inte bry mig men nyss så upptäckte jag en mögelfläck på insidan av sufletten så då känns det ännu mer befogat att g öra något åt det. Så nu tänkte jag byta tyg på den, det känns inte så jättesvårt va? Sprätta upp och rita av på nytt tyg ungefär. Men vad ska jag ha för tyg och vart får man tag på det?
Eller är det någon som har tips på vad man kan göra annars?