Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Summer
Har shoppat svart fleece med vita stjärnor och förtvättat det idag. Nu är ena sidan noppig/hårig och den andra är slät/blank/ohårig. Är den noppiga sidan rätsida då tro? Eller kan man lista ut det på andra sätt? Med stadkanten eller så?

Tacksam för hjälp... :dansar:
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
men hur du ska vända den kanske beror på vad du ska ha den till. om jag skulle sy kläder skulle jag nog ta den mjukaste sidan mot huden till exempel.
Av Emmiez
det där med fleece är nog upp till användaren, jag och min syster är inte alls eniga om vilket som är vilket, och jag köpte ett tyg med mönster och enligt mig sitter mönstret så det syns starkast på rätsidan, men min syster tycker att det är avigsidan som är starkast så som hon anser att fleece skall vara.
Användarens profilbild
Av ladylie
Emmiez skrev:det där med fleece är nog upp till användaren, jag och min syster är inte alls eniga om vilket som är vilket, och jag köpte ett tyg med mönster och enligt mig sitter mönstret så det syns starkast på rätsidan, men min syster tycker att det är avigsidan som är starkast så som hon anser att fleece skall vara.
Har alltid att den släta sidan är rätsida då det offtast blir det finaste resultatet på de kläder som jag gjort, tills emmiez kom med ett mönstrat som såg mycket tråkigt ut å den släta sidan.

vi gjorde vid ett tillfälle 2 precis likadana poncho, var mycket nöjd med min (slät rätsida) och tyckte den andra (noppig rätsida) såg ut som en morgonrock eller nåt.
har vant mig vid den nu att tycker den oxå är fin, men syftet är det som får mig att välja vad som är avig och rätsida i nuläget.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?