Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av vickan1976
Att tyget blir mörkare när du styker det behöver inte betyda att det är värmekänsligt. Det är så att röda tyger reagerar på värme och blir mörkare när det är varmt, men så fort det har kallnat så återfår det sin färg.
Av Marine78
Jag har ett antal meter till förfogande som jag kan dela med mig utav. Dock har jag tyvärr inte fått fatt på det till halva reapriset utan bara halva priset, d v s 50 kr. Är det trots det intressant så delar jag gärna med mig utav tyget.
Användarens profilbild
Av Sockertopp
korell skrev:Åhh, jättesnällt :)
Men frakten blir ju en del så jag chansar på att det finns kvar här.
Tycker bara att det är så himla fint, men vet inte vad jag ska göra med det eg. Men finns det på rea måste jag ju såklart köpa ju! :lol:

EDIT: Det här?
Bild
Jag har tänkt att sy muddbyxor till dottern av det. Är säker på att det tål en hel del men ändå blir ganska mjukt efter tvätt. Bara som ett tips :)

Nån som tvättat svamparna i 60 grader förresten och kan säga hur det gick och om det färgar något? (Jo, i princip alla tyger kör jag i 60 grader för om jag syr barnkläder av dem vill jag kunna tvätta dem i 60 sen.)
Användarens profilbild
Av emellen
Jag kan ev. fixa tyg, till er i Linköping kanske jag skulle kunna skicka i ett paket så blir ju frakten billigare. Jag hade tänkt gå ner på stan imorgon men nu fick jag ändrade planer, så jag kan inte garantera nåt, men i så fall vill jag ju veta hur mycket tyg ni vill ha.
Av Marine78
Och jag kanske kan ge er Linköpingsbor ett alternativ till eftersom jag med största sannolikhet kommer träffa äpplebus inom 1½ veckas tid, men bara om det är ok för dig då förståss :hmm: ?
D v s leverans genom henne = portofritt (ja, förutsatt att ni träffas förståss) då borde slutsumman bli ungefär densamma. Enda kruxet då är att jag "bara" har 3 meter som ni kan få dela på. PM:a om det kan vara en intressant lösning (nu låter det som om jag jagar "kunder", men så är inte fallet, vill bara hjälpa till om jag kan) eftersom jag ändå har "lite" mer tyg än vad jag behöver.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?