Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helene
Nån duktig som har nåt tips på hur man kan förvandla en rätt ful vagn till en uppenbarelse i retrotyg? :mrgreen:

Var "tvungen" att köpa en Emmaljunga City Jet för jag fick den så billligt!! (1500:- sprillans ny) men den är grå med vit/grå camo och det är INTE snyggt och definitivt inte min stil.

Camo grey
Bild

Tänkte fixa en svart sittdyna så det är bara sufletten som behöver en makeover. (och flärpen mellan benen)
Användarens profilbild
Av Helene
Om man mäter och försöker få till det så det är format som sufletten fast liiite större och så trär man ett resårband runt om i kanten... finns det NÅN chans på jorden att det skulle kunna bli snyggt?
Då kan man ju dessutom sy flera och byta när man blir less! (dvs man kan vara lite mer vågad i tygval)

Ska kolla om jag har nåt gammalt lakan att testsy med!
Användarens profilbild
Av Groover
Helene skrev:
Skorpan081 skrev:Annars kanske du kan byta klädsel med någon.
Men går det? Hur tusan får man bort sufletttyget utan att sprätta?? Eller byter man hela sufletten kanske?
Man byter nog hela sufletten isf.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?