Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Bild

Har virkat en till filt, men annan färg. Blir ju ett syskon o maj så den måste ju också få en. Tog bara 2 veckor denna gång, men då satt jag 4 timmar per dag ungefär. varje minut emilia sov och jag var vaken satt jag med den.:) Men nu är det gjort, så nu har jag börjat med en mormorsrutorfilt till bebisen med.:)
Fryle skrev:Vilken härlig grönsvart färgkombination!
ja det är väl tänkt att vi ska köpa en syskonvagn emmaljunga i färgen pro lime (om vi nu köper en ny finns ju bara 09:or som är den färgen...), den svarta och gröna. så då gatt ju bebis få svart och grönt, även fast det mest troligt är en tjej enligt UL. Men det går väl ha två flickor i en svart och limegrön vagn?:)
tulasi skrev:Åh, vilka snygga :love:
Vad duktig du är!
tack tack.:)
Så fin den gröna var!
Jag har just slutfört en till sonen på 110 x 180 cm (som har 4 rader i varje färg i följd till skillnad från 2 som mina andra har haft) och skall påbörja mormosritor till babyn jag också så snart jag klurat ut färg ...

Bild
binaem skrev:Så fin den gröna var!
Jag har just slutfört en till sonen på 110 x 180 cm (som har 4 rader i varje färg i följd till skillnad från 2 som mina andra har haft) och skall påbörja mormosritor till babyn jag också så snart jag klurat ut färg ...

Bild
vilken fin.:) och vilken stor. mina är bara 80 x 100 tror jag... virkar bara en färg av varje, och gjorde det den här gången bara för att filtarna skulle vara lika.:) men man har många varianter man skulle vilja göra, men då svämmar ju huset över med filtar.:)
Bina skrev:Åh vad fina :vågen:

Blir lite sugen att starta på någon ny filt jag också :hmm:
jaa. :vågen: starta en ny du också, det är ju kul och man får ju mycket beröm för dem när man har dem i vagnen. :tumup:
Användarens profilbild
Av Anjapanja
knutschen_lee@hotmail.com skrev:Bild

Har virkat en till filt, men annan färg. Blir ju ett syskon o maj så den måste ju också få en. Tog bara 2 veckor denna gång, men då satt jag 4 timmar per dag ungefär. varje minut emilia sov och jag var vaken satt jag med den.:) Men nu är det gjort, så nu har jag börjat med en mormorsrutorfilt till bebisen med.:)
I love!!! :heart: :love: :heart:
Grönt är skönt!

Önskar jag kunde/orkade virka en hel, men jag tog räkmackan och köpte fleece som jag kantade med brodergarn och sydde några 'figurer' (skulle föreställa blommor, men det är tveksamt) på... Tog väl en kväll framför TV3. :? Nu kommer 2:an i maj så om jag startar nu kanske jag hinner virka en?!
Anjapanja skrev:
knutschen_lee@hotmail.com skrev:Bild

I love!!! :heart: :love: :heart:
Grönt är skönt!

Önskar jag kunde/orkade virka en hel, men jag tog räkmackan och köpte fleece som jag kantade med brodergarn och sydde några 'figurer' (skulle föreställa blommor, men det är tveksamt) på... Tog väl en kväll framför TV3. :? Nu kommer 2:an i maj så om jag startar nu kanske jag hinner virka en?!
ja jag tror du hinner.:) vår andra kommer också i maj.:) så jag startade vid nyår när jag fick hem garnet jag beställt... vet ju inte om grönt passar en flicka, men den passar ju barnvagnen vi vill ha.;) Jag har ju börjat med min andra nu också till bebisen och hälften är gjord.:)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?