Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sofiutane
Vågar man färga en trikåsjal? :? Känns ju lite läskigt när bebisen ganska så ofta brukar ha den i munnen. Nån som gjort det??
Användarens profilbild
Av sofiutane
Puff, puff, ingen som gjort det? Funderar på att buda på en vit moby wrap på tradera som går ut imorgon. Men det kanske är dumt att färga... :?
Av Emmiez
just trikå vet ja inte, men andra som har färgat sjalar vet jag.

man kanske kan färga den med saft? http://pinkgreen.se/product.html?produc ... arch_page=
det borde väl gå på trikå också det går ju på ull :hmm:

borde ju ialalfall inte vara så giftigt som annan färg kan vara om det är saft.
Användarens profilbild
Av buebo
Jag färgade en ljusrosa Moby med röd färg och den vart korallfärgad typ. Men sömmarna var kvar i ursprungsfärgen. Funderade inte om det skulle vara skadligt för Emil,men jag hade den inte kvar så länge utan bytte den mot en röd som eg var den färg jag ville ha :wink:
Användarens profilbild
Av sofiutane
Usch vad jobbigt att jag måste bestämma mig inom 2 timmar. 200 kr är ju inte så mycket men kassan är ju dålig. Det är ju det också att jag inte vet vilken färg jag vill ha...
Användarens profilbild
Av Elin G
Köper du en sjal som inte är naturvit är ju den färgad och jag tror faktiskt inte det är nån större skillnad på de färgr som används i industrin och de för hemmabruk.
Användarens profilbild
Av sofiutane
Elin G skrev:Köper du en sjal som inte är naturvit är ju den färgad och jag tror faktiskt inte det är nån större skillnad på de färgr som används i industrin och de för hemmabruk.
Det låter ju faktiskt logiskt. Kanske man ska buda ändå. Jag har ju bara en månad på mig att skaffa trikåsjal och jag vill gärna ha en ganska billigt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?