Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av AnnaBanana
NeaVida skrev::love:
AnnaBanana skrev: Jag vet inte riktigt om 2-åringar har egna åsikter om vad de ska ha på sig. Han är en väldans fantasirik gosse så tanken med fodret är att han ska gilla att det bor filurer i hans jacka.
Min bestämda och kräsna 2.5 åring hade äääälskat att ha figurer boende i sin jacka! :tumup:
tack, och det låter ju väldigt bra. jackan verkar inte kunna överlämnas förrän i februari så det dröjer innan jag får domen :wink:
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
Sara med alla barnen skrev::love: du kan ju på riktigt-riktigt juh!!! SÅ fin :love: :love: :love:
:lol: tack sara, hoppas vi ses snart!
Användarens profilbild
Av Fryle
Vilken fantastisk jacka!

Min 2 1/2-åring skulle älska den, så jag tror nog att chanserna är goda att den blir väl emottagen.
Användarens profilbild
Av AnnaBanana
tack igen, jag blir jätteglad! och självklart syr jag till vuxna, det svåra blir bara att hitta tillräckligt med filurer :wink:

jackan är levererad och 2-åringen ringde själv idag och sa "tack för pressenerna", han hade tidigare sagt "anna har sytt, den är snygg" så den fick nog godkänt.

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?