Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av graciela
Är det någon som sytt efter Mae Mai Tai beskrivningen på Bära Nära? Funkar det i bra att fästa dekortyget med kardborrband och byta ut? (Är inte så bra på engelska men jag gissar att det är karborrband som används.) Ska sy min första MT så jag är tacksam för alla tips! :)
Av graciela
Ingen som testat detta?
Användarens profilbild
Av Foxan
Det har jag gjort, fast utan kardborrband, men med knappar längst kanter. Och jag själv är inte så bra på svenska, men får hoppas att du förstår vad jag menar ;) Sy en vanlig enfärgat MT, sen gör paneller separat, med knapphåll (tre längst korta och fyra längst långa sidor).

Ska försöka att lägga ut bilder under närmaste dagarna :)
Senast redigerad av Foxan den tor jul 12, 2007 20:44, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Tyrvi
Jag har sytt två med kardborre enligt Mae Mei Tai. Fast den senaste med breda axelband. Har ändrat lite till 2:a och sätter kardborren på innerpanelen istället för på ramen. Tyckte det blev bättre för kardborren syntes lite när jag satte i mitt barn som då var 1½. Nu syns det inget och barnet är 2½

Blider finns i min syblogg tyrvi.blogspot.com
Av graciela
Vilken vacker MT, Foxy! Och vackra paneler på gång. Kanske ska testa det i stället... Det drar sig inte med barn i mellan knapparna och i kanterna? Du har ingen bild på hur den ser ut på?
Av graciela
Syntes det genom tyget för att det var tjockare där eller blev det springor?

Har du bara kardborrband en bit på långsidorna? Är rädd att det ska dra sig konstigt, rynka sig eller bli springor där det inte finns något som fäster, altså uppe och nere och i hörnen.

Tänkte att jag ska sy selen med breda axelband á la Knyttet och K men med utbytbara paneler.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?