Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mrs Data
Jag ahr sytt ett bärskydd av en gammal jacka och är väldigt nöjd hittills :loving: . Eftersom tyget är vind och vattentätt gick jag raskt vidare till att knåpa på ett avtagbart foder. Hittills har jag haft allting hemma så billigt blir det också.

Nu till frågan. Hur ska jag fästa fodret? Det jag kommer på är kardborreband. I så fall använder jag nog en kombination av sybart och klisterbart för att inte få rutor på framsidan av bärskyddet. Kommer det funka och framförallt kommer det att bli snyggt? Sätter jag det i små öar/rutor då eller som långa barn längs med fodret?

Andra smidiga lösningar än kardborreband? Måste ju ändå gå o handla.
Användarens profilbild
Av zandrama
Andra varianter är väl knappar, antingen riktiga knappar med knapphål i fodret och knapparna fastsydda i framsidan eller tryckknappar, nitade eller sydda. En vanlig fastsättningsmekanism på jackor brukar väl annars vara dragkedja.
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Ja dragkedjor hade förstås varit smidigast. Lite sent nu bara eftersom själva panelen redan är klar. Knappar klara jag nog inte av att få snyggt.
Användarens profilbild
Av Mrs Data
Pilotta skrev:Jag skulle nog ha använt tryckknappar eller knytband :shock:
Kan du inte berätta vad du valde och visa bild på bärskyddet :wink:
Knytband hade jag nog kunnat klara. Låter snyggt också. Nu har jag precis handlat kardborreband. Tänkte mig en bit i varje hörn ca 5 cm långa. Verkar det vettigt?

Återkommer med bilder. Allt är klart utom ihopfästningen!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?