Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kattta
Hej hej!

Idag när jag hämtar sonen på dagis tänkte jag kidnappa med mig deras dockor * fyyyy kanske ni tänker nu *
Jag tänkte överaska barnen med lite nya dockkläder till veckan.

Om jag minns rätt så är det ganska små dockor de har, inte de där stora typ Baby born iaf.
Så jag misstänker att jag inte kan använda de babyklädes mönster jag har.. :hmm:

Har ni några bra förslag på länkar?
Jag har bara helgen på mig.

Tacksam för alla förslag, och tips om att sy dockerskläders
Användarens profilbild
Av kattta
Nu har jag två små dockor här, en är ca 22 cm kropp, utan hår och har en lapp på rumpan där det står "Zapf creations"
den andra är 32 cm kropp helt omärkt men har en dress på sig (som är aningens för stor) som det står "chouChou" 48 cm i.

Ska surfa lite på dessa märken och se vad som dyker upp...
Användarens profilbild
Av kattta
Å, tusen tack! Det vore jättesnällt!

Har hittat vilken docka den minsta antagligen är, det är en äldre variant av "litle baby born" har hittat en sida där det finns bild och mått http://www.rosiesdollsclothes.com.au/doll_fitting.php.

Nu har jag ätit middag som sambon lagade *lyx* , nu åter till mönster jakten!

Kan föresten medela att när jag hämtade sonen var det två flickor kvar (systar), när jag förökte smuggla ner dockorna i en ICA-kasse tittade hon lite lagomt misstänksamt på mig, kände mig som elaka tanten...men ville ju inte förstöra överaskningen. Hehe....jag undrar vad hennes föräldrar får höra för spännande historia ikväll :lol:
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag har en bok som heter "Dockans nya kläder" som man brukar hitta på tradera för 50-60 kronor eller på biblioteket. Leta efter den (jag fick inte med mig mönsterarket när jag handlade, så jag har lånat ett mönsterark och ritat av. Det gör jag INTE igen, det var ohyggligt många mönster och i många storlekar också...)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?