Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av katha
Jag ska ju ge mig på att sy en MT, men hur mycket tyg behöver jag? :?
Jag har fått tag på två Louisakortsjalar på 195 cm vardera. Skulle dom räcka?
Hur svårt är det att sy en sådan? Hade tänkt mig nån Babyhawkmodell men ska kanske börja med nåt lättare?
Kom med förslag! :D
Användarens profilbild
Av Annika E
Tyget behöver vara lika långt som du vill ha axelbanden. 1,95 räcker tror jag. Jag hade längre, men jag är ju både lång och rejält "tilläggsisolerad". :D
Av sjaltokan
Det beror ju på bredden, men du behöver ju 2 st 30 cm breda axelremmar runt 175-225 cm långa och sedan en eller två typ 40 x 50 cm till ryggplattan (två om du vill ha samma tyg på insidan och utsidan.
Användarens profilbild
Av katha
Ok, för jag tror jag ska satsa på axelband som är lite bredare och icke vadderade. eller är det sämre? :? Vad är bäst: stadig ryggpanel eller helt mjuk? Hur gör man i så fall panelen styvare? Jag vill också ha brett midje band eller är det nåt som jag ska kasta i sjön? Tycker det ser bekvämt ut i alla fall, :roll: hur gör jag det...
Herrejisses för frågor det blev.... :lol:
Av sjaltokan
axelband: icke vadderade jag tycker minst 20 cm breda helst 30..
ryggplattan är en smaksak men typ dubbla lager fleece eller dylikt går ju ryggpanelen stadigare.
midjebältet har jag sytt typ 12 cm brett bananformat och vadderat med liggunderlag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?