Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Emmiez
melon skrev:Det finns ju inte så många färger att välja på... Jag har svart, grått och rött, men svart är den jag använt mest. Jag skulle nog velat haft brun, men det fanns inte :roll:
kinna skroten har många färger, neongrön, neonorange tex. så det finns färger, brun vet jag inte om dom har, men det finns kanske det med :)
Användarens profilbild
Av melon
glis skrev:Men jag måste ju se till att min son är klädd i moderiktiga kläder så han inte mobbas av de andra barnen, Hanna och de andra ligisterna :wink:

Föresten, en sista fråga på tråd-tråden: hur förvarar man de attans konerna? De är ju stora som hus, de får inte plats i mina trådlådor.
Klart han måste ha brunt, stackarn!

Man köper en större byrå :Hahaa:
Användarens profilbild
Av doddit
Jag gillar när det är rätt färg så jag köpte massa 1000 m rullar från Bibbi. Funkar jättebra om man inte tycker det är för jobbigt att trä om förstås :)
Användarens profilbild
Av glis
Doddot: Det var ju extra skönt att höra från dig i hobbylock 2.0 klubben! Det var någon som hade bekymmer med Bibbis tråd så jag var lite orolig hur det skulle gå med min maskin men då kan jag slappna av. :tumsup:
Av Emmiez
doddit skrev:Jag gillar när det är rätt färg så jag köpte massa 1000 m rullar från Bibbi. Funkar jättebra om man inte tycker det är för jobbigt att trä om förstås :)
jag sätter i nya trådarna, knyter ihop med gamla och drar igenom sen sätter jag bara i nålarna om knuten inte går igenom, då slipper man trä om hela maskinen :D
Användarens profilbild
Av doddit
Emmiez skrev:
doddit skrev:Jag gillar när det är rätt färg så jag köpte massa 1000 m rullar från Bibbi. Funkar jättebra om man inte tycker det är för jobbigt att trä om förstås :)
jag sätter i nya trådarna, knyter ihop med gamla och drar igenom sen sätter jag bara i nålarna om knuten inte går igenom, då slipper man trä om hela maskinen :D
Jag tycker nästan att det låter knepigare :lol: Alla pratar om hur svårt det är att trä OL hela tiden så jag hade förväntat mig att man knappt vågade röra trådarna när de väl kommit rätt :wink: men jag tycker inte alls det är svårt när man gjort det ett par gånger. Visst är det lite pilligt på sina ställen men nu när jag tränat lite så går det fort :)
Användarens profilbild
Av doddit
glis skrev:Doddot: Det var ju extra skönt att höra från dig i hobbylock 2.0 klubben! Det var någon som hade bekymmer med Bibbis tråd så jag var lite orolig hur det skulle gå med min maskin men då kan jag slappna av. :tumsup:
Inga problem. Du kan vara lugn :tumup:
Av Emmiez
doddit skrev:
Emmiez skrev:
Jag tycker nästan att det låter knepigare :lol: Alla pratar om hur svårt det är att trä OL hela tiden så jag hade förväntat mig att man knappt vågade röra trådarna när de väl kommit rätt :wink: men jag tycker inte alls det är svårt när man gjort det ett par gånger. Visst är det lite pilligt på sina ställen men nu när jag tränat lite så går det fort :)
jag tycker det är okej att trä, bara lite mer pill så därför gillar jag att knyta och dra igenom :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?