Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Läste att Bebinan har det. Verkar smart. Jag älskar min Inka, men tycker att knuten blir lite väl klumpig. Funder på om man ska sy om den :?: :? :!:
Användarens profilbild
Av Tiz
men? Har inte storken avsmalnande ändar??
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Bara snedskuran de sista 20 cm. Om man inte knyter allra längst ut så blir knuten stor.....
Användarens profilbild
Av Mia
lwinroth skrev:Bara snedskuran de sista 20 cm. Om man inte knyter allra längst ut så blir knuten stor.....
Så vitt jag vet så kallas det bara olika i folkmun.. Bebinans ändar är också 20 cm..
Användarens profilbild
Av Panakeia
klart du kan sy om den, men tänk då på att den blir ju lixom "kortare" av det, så kolla hur mycket du beöver av fullbredd isf. det är inte helt lätt att få de avsmalnade andarna bra är min pers. erfarenhet när jag sytt, det blir lätt att, om hörnen hänger, iom. att man inte sträcker i dem på samma sätt....
ett alnternativ för dig vore ju att bara korta av den till precis den längd du behöver eller lite längre ozzå bara snedda den lite till, kanske fem cm, eller nåt,
hopopas du förstår vad jag menar, det är lite lurit att förklara.... :oops:
annars för du höra av dig, pma gärna

kan jag försöka förklara igen vad jag menar....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?