Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Itis
Anso skrev:
Skogskajsa skrev:
Anso skrev:WOW!! Så mycket tyg de hade där!! Jag har köpt exakt samma tyg som till min bruna hemsydda sele där idag fastän billigare än på Tygverket i S-holm 90:- istället för 149:_/metern. Och så blev det blått förstås....... :roll: :D
Akta dej! Tygfabriken är beroendeframkallande!! :twisted:
Usch ja, tur att man "måste" ta bilen dit i alla fall så det inte bara är att knalla iväg dit titt som tätt.
Det hjälper att ha ca 3,5 - 4 mil dit, men det hjälper inte mycket :lol:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Anso skrev:
Skogskajsa skrev:
Anso skrev:WOW!! Så mycket tyg de hade där!! Jag har köpt exakt samma tyg som till min bruna hemsydda sele där idag fastän billigare än på Tygverket i S-holm 90:- istället för 149:_/metern. Och så blev det blått förstås....... :roll: :D
Akta dej! Tygfabriken är beroendeframkallande!! :twisted:
Usch ja, tur att man "måste" ta bilen dit i alla fall så det inte bara är att knalla iväg dit titt som tätt.
Ja bilen måste man ta så man får med sej allt tyget hem! :lol:
Användarens profilbild
Av Itis
Schasse, ska du med någon dag och leta tyg? Inatt hittade jag min ligist med ena benet inkilat mellan spjälorna på spjälsängen (trots spjälskydd!), så nu blir det att sy spjälskydd alá det som är i spjälsängen i Skogen! :wink:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Itis skrev:Schasse, ska du med någon dag och leta tyg? Inatt hittade jag min ligist med ena benet inkilat mellan spjälorna på spjälsängen (trots spjälskydd!), så nu blir det att sy spjälskydd alá det som är i spjälsängen i Skogen! :wink:
Skulle vilja men....ja vet inte...jo...nej...jo...nej...ja...nej...hm...kanske!
Användarens profilbild
Av Itis
Skogskajsa skrev:
Itis skrev:Schasse, ska du med någon dag och leta tyg? Inatt hittade jag min ligist med ena benet inkilat mellan spjälorna på spjälsängen (trots spjälskydd!), så nu blir det att sy spjälskydd alá det som är i spjälsängen i Skogen! :wink:
Skulle vilja men....ja vet inte...jo...nej...jo...nej...ja...nej...hm...kanske!
VELEPÔTTE! :P
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?