Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sia
Såg att LENDA från IKEA fanns i listan över tyg i vanliga affärer,
vill bara tipsa om att det säljs ut jättebilligt på ikea i västerås nu, vi var dit idag (köpte dock inget)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Ja i Uppsala med, så det är nog rea överallt :wink:
Användarens profilbild
Av Selman_73
Vad kostade det då? Var på IKEA i Linköping idag och jag såg inget "rea" pris direkt. :(
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Selman_73 skrev:Vad kostade det då? Var på IKEA i Linköping idag och jag såg inget "rea" pris direkt. :(
Det beiga kostade 19 kr metern på IKEA Barkarby i helgen. Det verkar som att de bara sätter ner priset om de har mycket kvar, för det var inte nedsatt pris på det röda eller gröna, som det verkade finnas mindre kvar av.
Användarens profilbild
Av Selman_73
Kaffemoster skrev:
Selman_73 skrev:Vad kostade det då? Var på IKEA i Linköping idag och jag såg inget "rea" pris direkt. :(
Det beiga kostade 19 kr metern på IKEA Barkarby i helgen. Det verkar som att de bara sätter ner priset om de har mycket kvar, för det var inte nedsatt pris på det röda eller gröna, som det verkade finnas mindre kvar av.
Näeee, det var nog inget rea-pris på Lenda i Lkpg. Jag tyckte jag kollade in alla tyger noggrannt så jag borde ha kommit ihåg det.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Nebulosa skrev:Vad kan man sy av en sån? MT?
Funkar säkert. Jag vet de som sytt långsjal av det, och själv har jag en bärpåse som jag gillar.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Kaffemoster skrev:
Funkar säkert. Jag vet de som sytt långsjal av det, och själv har jag en bärpåse som jag gillar.
Japp jag har sytt ett par MT´s av det, och det funkar jättebra till ett barn som inte är alltför stort :wink: (dvs under året kanske)
Användarens profilbild
Av Fina
Jag tycker att det var jättebra till en MT. Svalt men ändå stadigt, med giv i som en sjal.
Användarens profilbild
Av Edith
Var på IKEA i Örebro i fredags och tittade efter Lenda sedan jag läst om rean här, men det var helt slutsålt. :cry: Typiskt.
Användarens profilbild
Av Jenny m. liten
kajsa kavat skrev:
Kaffemoster skrev:
Japp jag har sytt ett par MT´s av det, och det funkar jättebra till ett barn som inte är alltför stort :wink: (dvs under året kanske)
Funkar bra till min 17-månaders också. Vet inte vad han väger nu, mellan 11 och 12 kg tror jag? Men det tog lite invänjning för i början kändes det lite svajigt men inte nu när jag lärt mig "tekniken"
Användarens profilbild
Av Fryle
På ikea i Malmö säljer de det beige för 19 kronor metern, om någon är intresserad.
Användarens profilbild
Av Edith
Synd för mig att jag har liiite långt till Malmö. :(

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?