Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mimmis
Jag har en Bebina gul/orange rutig som jag inte gillar rutorna på :roll: och funderar på att färga den... dom ideér som jag har är:

att antingen färga den orange- blir den enfärgad orange då? :roll:
eller färga den brun batik, då blir ju det gul/orange i botten, men det kanske blir snyggt? och om jag ska ta brunt, vilken brun färg ska jag då ta? :roll:

eller har nån nåt annat förslag?
Användarens profilbild
Av thanisa
Jag är ingn expert men tror att det är svårt att få den enfärgad. Själv hade jag nog färgat den med blått och fått olika gröna nyanser på rutorna istället.
Användarens profilbild
Av Summer
Kan man inte ta bort lite av färgen med remol först? Har för mig att Sannasmamma pysslar med sådant...
Användarens profilbild
Av Camilla74
Såhär blev min Hoppe Lissabon, som först fått bada i Remol och sen bli körsbärsröd! (Färggrannare än på fotot.) :D

Bild
Användarens profilbild
Av mimmis
Den blev ju snygg.

Jag gillar min Amazonas väldigt i färgerna och trodde att den här skulle vara liknande, båda är ju orangerutiga... men det var inte alls samma nyans...

Jag överlåter färgningen till nån modigare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?