Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
När jag väl kommer igång så går det undan. Nu blev det 5 sommarhättor till dottern (en ska förstås bli present till en kusin) och en till skrållan-dockan.

Jeez. Måste nog lugna ner mig lite, men det är så himla kul och jag har fått SÅ mycket beröm för hättan. I området så går den under namnet Ellen-mössan.... Betyder det att mamman har för lite att göra eller för dåligt med fantasi??

Bild

//Kaja
Användarens profilbild
Av sarahlc
:lol:
vilka sööööta hättor! :loving:
Användarens profilbild
Av Monique29
Men gud va fina!!
Användarens profilbild
Av Fryle
Fantastiska!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ååå vilka fina hättor!!"
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jättefina, men att du orkar!
Användarens profilbild
Av bellisbella
Jättesöta!
Min mamma gjorde någon liknande till min äldsta (pojke) när han var bebis, så han skulle ha en sval hätta, det var väldigt varmt sommaren han var bebis...
Användarens profilbild
Av Isanna
Ursöta!
Användarens profilbild
Av Kaja
CrazyMagpie skrev:
florin skrev:Jätte söta! Å det gula tyget var ju super fint!!!
:iagree:
Japp. Det var det som blev favoriten. Jag har mer av samma tyg i två olika färgställningar och jag bara går omkring och myser av att veta vad mycket fint man kan sy av tyget...

//Kaja
Användarens profilbild
Av aspen
jättefina, finns det nåt mönster eller liknande, är sugen på att sy en egen :D
Användarens profilbild
Av aina
hehe... Manisk skulle jag säga. Men jag förstår dig. Hon måste ju ha en hätta som matchar varje outfitt! :D

Grymt fina. Har du en sömnadsbeskrivning så man kan sy några själv till dottern när hon är tillräckligt gammal för toffsar?
Användarens profilbild
Av Kaja
Ottobres mönster nr 2 -2003 är grunden, men jag har ju aldrig hållit mig till en sömnadsbeskrivning eller recept i hela mitt liv, så varför börja nu....??

//Kaja

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?