Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Wickz
Jag tänkte sy en bärsjal till vårt bröllop, men vad bör jag välja att sy?

Den ska vara enkel att ta av occh på sig (inga minutrar...) då både jag och sambon troligen kommer använda den.
Vi kommer vara ute så vill inte att den ska släpa i marken vid byten dvs ingen långsjal.
Enkel att sy är ju självklart en fördel, men det är ju bara en lathets sak.

Funderar på en ringsjal?
Poängen är alltså att den ska var ahändig att ha och matcha :-)
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Ringsjal röstar jag på.

Finns ju massor av fina festtyger (siden/satin etc) som man kan sy av så att det går att matcha er båda.
Användarens profilbild
Av jag71
Ringsjal! jag sydde två stycken i vitt som var jättesnygga till dopkläningen då små snuttorna döptes. Vi hade alltså en dopkläning (gjord till mig då jag döptes) och så fick den utan klänning bara ha vita ankstjärtsbyxor och en vit tröja och sen så bytte vi. Funkade jättebra. Hittade ett vitt tyg med invävtblommönster som var lite mer strechig än vanligt.
Användarens profilbild
Av tinaw
Ringsjal tycker jag med! Det brukar finnas festringsjalr att hyra också, vet att Stjärnbarn hade förut och jag tror att Stellaris har.

Själv är jag helt kär i diddeldis ringsjal (www.edenbaby.se), ursäkta bildstölden dids :loving:

Bild

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?