Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Onetex hade tidigare knäskydd för krypande barn. Kommer någon ihåg dem? Kanske någon har sådana? Hur kan man göra sådana själv? Är det som korta babylegs eller bör det vara något mer skonsamt i?

Har nu kommit på att mina kanske kryper mitt i sommaren och då kanske det kan vara bra med något skyddande? Funderar lite i alla fall. Dottern lärde sig krypa på vintern i byxor så jag funderade aldrig över detta.
Användarens profilbild
Av 3-barns mor
Jo, tänkte nog att något sådant borde räcka.

Men får de skavsår av krypande utan byxor??
Användarens profilbild
Av jag71
3-barns mor skrev:Jo, tänkte nog att något sådant borde räcka.

Men får de skavsår av krypande utan byxor??
SÅg det här först nu. Det beror på vad dem kryper på. I gamla huset med laminatgolv, klinker, och så något sånt där gammalt plast golv där fick dem inga skavsår men här oj vad skavda knän det vart på en gång och många byxor är det hål på knäna. Här har vi ett vitsåpat trägolv och det är ingen hit direkt. :lol: fast nu går dem så det är lungt för oss.
Av corona
Jag har klippt av tån på ett par av mina tennissockar.
Så får "fotdelen" som är lite vidare sitta om hans lår och "strumpskaftet" som är lite smalare sitta om hans vad. Så ser jag till att strumpans häl är över hans knä.
Användarens profilbild
Av milu
Jag klippte av tån på ett par halksockar och såg till att halkdelen var precis vid knät. Annars kan det ju lätt bli att barnet förlorar fästet om golvet är halkigt och barnet nyss börjat krypa och inte är så stadigt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?