Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Nymphéa
Jag vet att jag sett färdiga paket för att sy egna sjalar och selar nånstans på nätet. Jag har nu totalt glömt var jag såg det och undrar om nån annan vet? Finns det flera nätbutiker som säljer sånt kanske? Och vilken är bäst tro?
Jag vill gärna sy en egen meitai.
Tacksam för svar!
Av Tyche
tinaw har väl såna troooor jag.
Kolla på http://www.baranara.se/
Användarens profilbild
Av zmurfan
Fast det går väl inte beställa från baranara.se just nu. Var det inte tillfälligt stängt där? Nåt med a-kasse-strul eller så?
Användarens profilbild
Av tinaw
zmurfan skrev:Fast det går väl inte beställa från baranara.se just nu. Var det inte tillfälligt stängt där? Nåt med a-kasse-strul eller så?
Jodå, det går igen :D
Användarens profilbild
Av Blixa
tinaw skrev:
zmurfan skrev:Fast det går väl inte beställa från baranara.se just nu. Var det inte tillfälligt stängt där? Nåt med a-kasse-strul eller så?
Vad roligt att höra Tina :vågen:
Av Summer@work
Jag blev också jätteglad när jag såg det :D Grattis!!!
Av Annamamman
Kul att du är igång igen Tina!
Användarens profilbild
Av melon
Ååh va roligt!!! :vågen: Ser att du har lite nytt utseende på hemsidan också, snyggt!
Användarens profilbild
Av tinaw
Tack allihop! Jo, det känns jättekul. Nya webshoppen var i det närmaste färdig när jag lade företaget på is, så den var bara att damma av lite och lägga upp på rätt webadress. Inte perfekt än, och några saker har jag lite strul med, men i stort sett fungerar den som den ska och det känns jättekul för det är nästan ett år sen jag började jobba på den nu :vågen: så det känns skönt att se resultat nån gång. :D Och roligt att saker som jag köpte inte hann lägga till i sortimentet sist har kommit in nu och så. Men det har också varit nyttigt att se företaget med lite nya ögon efter att ha haft det vilande ett tag.
Användarens profilbild
Av zandrama
Blixa skrev:
tinaw skrev:
Vad roligt att höra Tina :vågen:
:vågen: :app: :eld:

Ååååhhh vad roligt! Men du; inte företagande eller internetande nu! Vila! :this:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?