Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Jag ska jag sy om en jacka så jag kan bära på ryggen. Nu undrar jag om jag ska göra ett hål eller en reva. Om ni förstår hur jag menar. Typ ett knapphål eller klippa från halsen och ner. Ska sätta någon form av mudd och en dragkedja så att jag kan ha den även utan skrutt. Fattar någon vad jag menar? Hjälp!
Användarens profilbild
Av Elin G
Jag tycker du ska göra en "reva", men jag har inte testat det själv (än...). Det verkar bekvämast tycker jag, men det beror väl lite på hur högt upp på ryggen barnet sitter. Det verkar lite meckigt att ta på sig en jacka med ett stort "knapphål" över barnet. Men det är nog bäst att fler tycker till, för jag har som sagt inte testat.
Användarens profilbild
Av April
Ja, jag tycker i så fall reva... Om jag varit som du hade jag klippt som ett T, med knappar i själva mitten av T:et och mudd i halsöppningen.

Lycka till! Du vet att vi vill ha bilder sen ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av jag71
Jag började nåla fast och måla (för att inte klippa fel) på jackan då sambon sa att jag var ju mindre i år (även om jag inte gått ner) så varför klippa sönder den innan jag verkligen kollat om det inte funkade i alla fall! Jag har provat och det gick inte men... NU! Det funka! Jag kan ha skrutt på ryggen utan att ändra minsta lilla på jackan! :lol: Skäms lite för att jag inte fixade det från början. MEn nu sitter han perfekt och varmt - så nu kan vintern komma!

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?