Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
vi bar i xomslut i h-a-b:en på bb, det var inte särskilt besvärligt.
Användarens profilbild
Av diddeldi
Gaya skrev:Alltså ni som har burit på BB, hur upplevde ni det? Inte orkar man väl knyta om lilla plutten i x-omslut där?!! Det handlar juh bara om att gå omkring i korridoren...helt söndermercad efter förlossningen. :roll:
ett x-omslut-2 knyter man ju på sig innan man stoppar i bebisen, och inte är det speciellt jobbigt. vi använde det på bb och det var mysigt :D
Användarens profilbild
Av annikar
Jag knöt omslutet X II på förlossningen. Fast jag försökte lägga Samuel i vagga och det gillade han inte. Mage mot mage funkade direkt däremot. Så jag rekommenderar elastisk sjal med till BB fast du bör kunna knytningen ordentligt innan.
Eller en ringsjal om du vill slippa knyta. Man kan ju göra en ringsjal i flanell eller nåt annat mjukt material!

Lycka till!
Användarens profilbild
Av AnKa
Tja, jag hade bara ringsjal med till BB och det funkade väl bra. Jag bar inte så mycket och åkte ju hem så fort jag fick.
Nu, när jag är mer sjalvan skulle jag ha tagit en trikåsjal och knutit Omslutet.

Men sy en bärpåse är mitt förslag. Fanell eller fleece kanske så blir det riktigt gosigt. Fast inget för längre promenader förståss.
Av Jenny L
Inte helt enkelt att träna på att knyta utan att ha något att stoppa i :? Dessutom med stor mage ivägen gör ju inte saken lättare :lol: (beräknad till 28/9)

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?