Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Enid
Mina tre absoluta favvogrejjer när jag syr själv är Velour, Bävernylon och Tryckknappar och den här gången är det velour det har sytts i.

Här är vi ute i god tid och har redan börjat på höstgarderoben, visseligen för vi har så fruktansvärt mycket kläder till i sommar och jag väldigt gärna ville få sy lite men ändå :)

Byxor och tröja i ny modell:
Bild

Vanlig långärmad tröja, också i nytestad modell:
Bild

Min velourkärlek har jag min mamma att tacka för, hon sydde en massa mysiga velourkläder till oss när vi var små, bäst av alla plagg var en röd klänning med tryckknappar hela vägen fram, Guuuud vad jag grät när den tillslut var aaaaaldeles för liten :( [/b]
Av ninen
Fint! :D
Tröjan ser ut att vara en lättsydd modell?
Användarens profilbild
Av aspen
Åhhh, vilka fina! Jag har en liten önskan... :oops: kan jag få se dem live nån dag? speciellt den randiga :)
Användarens profilbild
Av Jennelii
Liten vus skrev: Byxor och tröja i ny modell:
Bild
Exakt en sån tröja sydde jag -87 från nåt mönster i nån bok mamma hade. Fast den var ljusrosa o ljuslila. =)
Användarens profilbild
Av sarahlc
de ser verkligen schyssta ut! :tumsup: lekvänliga, me like! :lol:
Användarens profilbild
Av Kaja
Jättefina! Själv har jag två hatobjekt när det gäller att sy: foder och velour. Inget ligger stilla och det drar sig hela tiden och är hopplöst att få riktigt snyggt. Önskar verkligen att jag gillade lite mer att sy i det, för det är ju SÅ mysigt...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Edith
Jättefint! :app: Vart har du hittat mönstret? Eller är det ditt eget?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?