Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av ZannaNinna
Jag ska äntligen bli gift och en vän till mig ska sy min klänning.. jag vill ha en annorlunda klänning som förhoppningsvis ska gå att använda senare vid andra fester..

Sååå nu behöver jag massa tips och idéer!! Hur såg era klänningar ut? festklänningar funkar givetvis också! Bilder, bilder, bilder!! Show me what you´ve got!
Av ZannaNinna
Den sidan hade jag inte sett förut.. å jag som trodde att jag sett allt!! ;)
Användarens profilbild
Av thanisa
Dorislina skrev:Kan tipsa om www.mipaform.se för inspiration. Min klänning kommer därifrån.

Bild

Kan tillägga att jag är gravid i vecka 28 vid tillfället
Vad roligt att få se dig! Eller jag har ju sett dig på mipaform några gånger. När gifte du dig? Tror jag hörde lite om din klänning under alla mina prövningar av min klänning hos Therese. Jag var så nöjd med att Therese sydde min brudklänning. Har funderat på att be henne sy upp en festamningsklänning. Lite roligt att två av dem som har zimt/kobalt i Sverige har köpt brudklänning från samma ställe. Ni var jättefina på era bilder.
Användarens profilbild
Av jullan
Nämen! Dorislina!! Vad FIIINA ni var där! Vilken fantastisk klänning!
Användarens profilbild
Av fröken Ragnhild
Kanske inget ovanligt men jag har köpt en fin klänning på Vila.
Den är i vit spets och man kan välja om man vill ha axelband eller ej.
Super sommrig och fin (och kort 8) )

Vi gifter oss om en vecka :love: .
Av surftrollet
Jag tänkte också så, att jag skulle kunna använda åtminstone livet från min brudklänning igen. Men vi bjöd alla vi umgås med på bröllopet så alla vet ju att det var en del av min brudutstyrsel och jag känner inte att jag någonsin kan använda den igen. :roll: Möjligtvis om jag skulle gå i den när vi firar bröllopsdag någon gång kanske (fast med mina nya meloner i och med amningen så betvivlar jag att jag ens går i den. ;))

Bara en tanke. :)
Användarens profilbild
Av ms_chili
Åhhh jag ville se fler bilder!!!
Men nu ska jag snart iväg till sömmerskan och fixa en klänning som kommer bli toksnygg tror jag!!!
Användarens profilbild
Av thanisa
Dorislina skrev:
thanisa skrev:
Dorislina skrev:Kan tipsa om www.mipaform.se för inspiration. Min klänning kommer därifrån.

Bild

Kan tillägga att jag är gravid i vecka 28 vid tillfället
Vad roligt att få se dig! Eller jag har ju sett dig på mipaform några gånger. När gifte du dig? Tror jag hörde lite om din klänning under alla mina prövningar av min klänning hos Therese. Jag var så nöjd med att Therese sydde min brudklänning. Har funderat på att be henne sy upp en festamningsklänning. Lite roligt att två av dem som har zimt/kobalt i Sverige har köpt brudklänning från samma ställe. Ni var jättefina på era bilder.
Tack tack! Vi gifte oss den 17 december 2005. När gifte ni er? Finns det några bilder? Man är ju nyfiken! :wink: Lite kul att vi båda har klännigar därifrån. Therese är ju superduktig och jag tror vi kan skatta oss lyckliga som fått hennes klänningar för något säger mig att hon kommer att kunna bli stor i modevärlden. Hon har ju redan varit med i reportage där hon jämförts med Lars Wallin bland annat. Kul!
Vi gifte oss midsommardagen 2005, så jag hämtade klänningen på midsommaraftonen. Kändes jättetryggt att det var Therese som sydde och jag vart nöjd då jag inte ser så gigantisk ut som jag brukar i den klänningen. Jag har ett par stora höfter som gör att jag kan se väldigt bred ut om det går ut över höfterna och sen är brösten ganska stora så även de får försöka förminskas en del med kläders hjälp.. Lite bilder från vårt bröllop finns att se i kundgalleriet under Emma och Ola eller på min sida http://www.df.lth.se/~thanisa/brollop/bilder/vigsel/,
jag hade dock en mer traditionell klänning än vad du hade. Jag har tänkt ta av det lilla släpet och sen låta färga den för att ha en klänning till större fester.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?