Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av birden
Jag skulle så gärna vilja ha en stickad dopklänning, är det nån som vet var man kan få tag i mönster, eller om det finns att köpa färdiga nån stans? Virkad är också av intresse, men då måste den vara färdig för mormor gillar inte att virka :wink:
Användarens profilbild
Av annemi
Har du kollat handarbetstidningarna?

Utländska?
Användarens profilbild
Av birden
nej, faktiskt inte .. kanske ska fråga mormor om hon har några tidningar :)
tänk om det är så enkelt.. tack för tipset!
Användarens profilbild
Av lotti
i en föräldrar och barn för inte så länge sedan (max två nummer sedan)så fanns en dop bilaga och jag är ganska säker på att det fanns ett mönster med på en stickad dop klänning!
Användarens profilbild
Av mymlan
Den är jättesöt! Slätstickad upptill och spetsmönster från armhålan och nedåt. Med en liten mössa eller hätta till om man vill. Jag kan skicka det till dig om du vill. Jag har en ärvd dopklänning som ska användas så för mig är det inte aktuellt att sticka (och hade inte varit ändå för jag stickar i princip aldrig....), så jag har ingen nytta av mönstet.
Användarens profilbild
Av anilov
Det finns ganska ofta mönster på dopklänningar ute på Tradera, alltså gamla beskrivningar. Kostar kanske en tjuga eller så.
Användarens profilbild
Av Annika80
Inte mycket till hjälp, men jag har en virkad som min mormor har gjort till mina barn, med utbytbart foder och en liten hätta :D
Användarens profilbild
Av jag71
min dopkläning är en bröllopskläning som min faster virkade sig till sig själv fast den blev fel så hon virkade fast en topp och vips hade jag en väldigt egen dopkläning som alla mina barn är döpta i (förutom bonuspojken men han var redan döpt då jag "fick" honom).
Vad jag ville säga var att det inte behöver vara så komplicerat att sticka eller virka en kläning.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?