Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lydia
Jag funderar på de där ergoinsatserna som gör att man kan bära småbebisar i ergon.. De ser ju inte vidare avanserad ut, mest som en bit stoppad "täcke" för att göra ergon mindre??
Det borde väl gå att göra sån själv? Är det någon som har en bra bild på dem? Hur tjocka/stora osv är dem?
Användarens profilbild
Av Lydia
puttar upp..
Användarens profilbild
Av melon
Jag har frågat samma fråga och jag fick till svar att det går bra med en filt bara, så visst borde det vara lätt att göra själv! :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Vill ni ha en bild på hur infant insert ser ut?
Jag kan fixa en bild.
Har en liggandes i mitt lager.
De 5 cm ytterst på insatsen är vadderad med något jättemjukt. Resten av insatsen skulle jag vilja påstå är dubbelt lite tjockare men ändå mjukt tyg.
Här kommer bilden i vilket fall.
Bild
Användarens profilbild
Av Lydia
zmurfan skrev:Vill ni ha en bild på hur infant insert ser ut?
Jag kan fixa en bild.
Har en liggandes i mitt lager.
De 5 cm ytterst på insatsen är vadderad med något jättemjukt. Resten av insatsen skulle jag vilja påstå är dubbelt lite tjockare men ändå mjukt tyg.
Här kommer bilden i vilket fall.
Bild
:urule: Tack så mkt! Hur stor är den ungefär, är den som ergons sittyta+lite till för "mjukheten/omfamnandet"?
Jag hade bara sett bilder när insatsen används, och då är det ju jättesvårt att se hur den är "byggd".
Jag vill ha en insats som har lite *harkel host* snyggare tyg, det är därför jag har funderingar på att göra en egen!
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag förstår dig totalt. Insekterna är inte snygga.
Vad gäller storleken så är den ca 40-45 cm bred och ca 35-40 cm hög.
För mer exakta mått måste jag smyga upp och mäta i klädkammaren i busarnas rum.
Vill inte gärna gå in där nu när de somnat. Men kan fixa mer exakta mått imorgon. Men det där är på ett ungefär iaf.
Användarens profilbild
Av zmurfan
Det finns ju enfärgade insatser med att köpa. Camel och solid green i färgerna.
Användarens profilbild
Av Lydia
zmurfan: det är absolut ingen brådska med måtten, men du får gärna kolla inom de närmsta dagarna (annars glömmer vi nog båda av det? :lol: ).

Undra vad man ska ha för tyg? det ska ju vara gosigt och mjukt! Kanske en sida med fleece, och en med bomull?? Undra hur man ska få till "paddningen" längst kanterna *funderar*
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag fixar imorgon det första jag gör. Tar med måttbandet upp ikväll och lägger på byrån så jag inte glömmer det.

Vad gäller hur du ska sy den så skulle jag föreslå att du provar ett tunnare täcke som du viker in kanten på så det blir vaddering. Då har du mjukt och fluffigt, en vadderad kant och inte alltför tjockt så det blir för varmt under rumpan. Typ. :)
Användarens profilbild
Av Lydia
zmurfan: Toppen! :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?