Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Me again... :wink:

Jag ville prova på mönstersöm. Hade fixat alla inställningar, trätt tvillingnålen osv. Skulle prova sy men då tog tvillingnålen i själva pressarfoten (trots att det är foten för mönster söm)
Det ser ut som om hela "armen" där nålen sitter ska in ett steg för att nålen ska passa med pressarfotens hål. Jag har kollat och läst i instruktionen men hittar inte hur jag ska göra. Det är en Husqvarna från -71.

Vet någon hur man ska göra?
Hjälp.....
Användarens profilbild
Av Madde
Du kan ju testa med en annan pressarfot!

Men vad är det för mönstersöm du ska göra med en tvillingnål? På mammas husqvarna-maskin så ska man använda vanlig nål för att sy mönstersömmarna... :roll:
Användarens profilbild
Av sirisirius
Det brukar finnas en knapp så man kan justera nålen stegvis mot höger/mitten/vänster. Du hittar ingen sådan?
Användarens profilbild
Av Sockertopp
På min maskin tror jag att tvillingnålen bara skall användas vid inställningen raksöm typ. Är du säker på att det är rätt med tvillingnål?
Användarens profilbild
Av Tabby
Ska kolla.

Tack allesammans.
Användarens profilbild
Av Madde
Nyfiken... hur har det gått? :roll:
Användarens profilbild
Av Tabby
Har inte haft tid att kolla. Och idag blir det fullt upp i eftermiddag, så jag får se när jag hinner kolla upp det :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?