Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Jag sydde ett litet förkläde till lillen, så att han ska få kladda lite med maten. Sedan satte jag honom i en stol, satte på förklädet och gav honom potatismos på ett fat. Vad händer? Han sträcker ut armarna åt sidorna och öppnar munnen för att jag ska mata honom! Hm. Vi får nog jobba på det där med att han ska smaka på maten själv, men jag förstår att grötmatandet när jag inte är hemma fungerar bra. :D

Så här blev det iaf:
Bild
Bild
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Snyggt!

Var lite försiktig med vad du önskar dig :wink: Helt plötsligt blir det vääääääldigt kladdigt -här hemma inträffade det ofta att man bar in barn & barnstol i badrummet och spolade av med duschen (med kläder och allt på) - innan man ens vill ta i barnet. För att motverka det behovet så sydde jag faktiskt ett förkläde i vaxduk som klädde in både barnet & stolen nästan helt (typ fötterna & stolsbenen som sticker ut i nederkant) så är det bara det förklädet som man behöver spola av
Användarens profilbild
Av Fryle
Vad fint!

Och så bra att det täcker så mycket på axlarna också, av någon anledning hamnar det gärna mat även där...
Användarens profilbild
Av Annika80
Vad fint, ett sånt borde vi ha. Än så länge matar vi lillan, men hon åt youghurt själv en gång, och det var youghurt precis överallt, skeden ville hon inte använda utan doppade hela handen och slickade av fingrarna :o
Användarens profilbild
Av Luna
Fint förkläde!

Tids nog så blir det nog kladdigt.
Av surftrollet
Delfinen_78 skrev:Var lite försiktig med vad du önskar dig :wink: Helt plötsligt blir det vääääääldigt kladdigt -här hemma inträffade det ofta att man bar in barn & barnstol i badrummet och spolade av med duschen (med kläder och allt på) - innan man ens vill ta i barnet. För att motverka det behovet så sydde jag faktiskt ett förkläde i vaxduk som klädde in både barnet & stolen nästan helt (typ fötterna & stolsbenen som sticker ut i nederkant) så är det bara det förklädet som man behöver spola av
:rofl: Det var iofs åt det hållet jag tänkte, vi får väl se med tiden om nästa storlek blir lite större än bara mellanskillnaden i barnets storlek. ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?