Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av He.ma
Kom på att lill tjejen knappt ägde några college tröjor så jag provade att sy upp en modell. Jag missar ofta att märka barnkläderna till dagis så jag sydde dit ett L frampå (Lovisa) :roll:
Bild

Sen provade jag en modell 3/4 byxor till sommarn stl ca 134.
dragsko stopparna (eller vad de heter :? ) ska bytas ut mot vita men hittade inte dom just när byxan var klar :roll: egentligen ska det vara dragsko nere på byxbenen oxå men nepp det ville inte 7-åringen ha (jag som sytt dit små knapphål för den sakens skull :( )
Bild

Och sen pinar jag er med ytterligare en bild :wink: Pippi tyget fr Åhlens
Hon har vart till stora syskonens rum och plockat med sig lego däck
Därför ser hon så konsentrerad ut
Bild :wink:
Användarens profilbild
Av sacha42
Vad fina kläder du syr :D
Användarens profilbild
Av Annika80
Åh vad fint! Camotyget vart hittade du det?
Och Pippityget måste jag nästan spana in, vad kostade det per meter?
Användarens profilbild
Av puppan
Vad fint du har sytt!

Jag köpte Pippityg igår på Åhléns och ska också sy en klänning till Kajsa. Hon älskar Pippi!

Annika80--> Det fanns två olika och jag kommer inte ihåg vilken som kostade vad eftersom jag köpte båda, men 70:- resp 80:- metern.
Användarens profilbild
Av Stream
sacha42 skrev:Vad fina kläder du syr :D
:iagree:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
jättefina kläder! Och smart med L:et fram på! Både snyggt och praktiskt, ingen behöver ju fundera Vems tröja ver det nu då?
:P
Användarens profilbild
Av He.ma
Tack :oops:
Pippi tyget kostar 80:-/m så en klänning blir ju inte speciellt dyr :wink: Kamo tyget köpte jag på syfestivalen i Sollentuna skulle ju sy byxor till båda tjejerna men det blev ett par hel långa och ett par 3/4 till stora tjejen och nu är nog tyget nästintill slut :(

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?