Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tivedstrollet
Finns det någon anledning att göra insyningar på sittdelen på en sele? (som på ergo) Eller är det bara extra jobb? Hur mycket ska man sy in i så fall? Sittdelen är 34 cm. Kan det bli jättedåligt om de hamnar fel?
Användarens profilbild
Av funshine
visst funkar det jättebra ändå men jag tycker inte det är extrajobb. Gjorde det på min sele för att testa varför ergon hade så. När jag satte i honom första gången så var det som en helt ny värld öppnade sig. Jag lite överdrivet kanske, men det var väldigt mkt bättre. Kan inte riktigt förklara skillnaden. Men jag skulle definitivt göra om det.

Liten varning dock tänk på vad du har för tyg. Det tyget jag valde kallas panamaväv tror jag. Hade troligtvis en polyester tråd till detta. Hursomhellst så sprack tyget upp där nästan på en gång. Det är alltså hål i tyget där.Har därmed tappat den aha-upplevelsen på selen. Och så ser det förjävligt ut. Men den funkar fortfarande att bära i.
Användarens profilbild
Av pejgan
Ungefär hur ser de här inskärningarna ut? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av Panakeia
japp, jag tycker barnet sitter bättre, särskilt om du syr med ett "hårt" avbärarbälte. gör inte lika stor skillnad på en MT inbillar jag mig för då är ju hela selen "mjuk"

dock känner väl jag spontant att om sittdelen nu bara är 34 cm så skulle jag INTE göra några insyningar, för då tycker jag personligen att selen blir för smal... jag skulle göra varje insyning mellan 3-6 cm...

smaksak, uppenbarligen hur bra det är...detta är min åsikt...

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?