Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Alven
Fick igår veta att min älskade Bernina är bortom all räddning (iaf till rimligt pris...) och behöver alltså en ny(are). Säljaren rekomenderade en som heter Brother, finns det någon med erfarenhet av det märket? Annars hade han många Elna-maskiner, men jag komemr inte alls överens med svärmors Elna. Fast han sa att de ändrat modellen på sistone, nån som vet mer?
Användarens profilbild
Av Eld77
Jag har en vanlig helmekanisk Elna som fixar lite olika nyttosömmar men inget mer. Den funkar, men jag börjar önska att jag hade lagt till några tusenlappar och fått en snällare maskin... Det blir lätt undertrådstrassel och den är lite allmänt bökig. Ingen rekommendation här alltså!

Den är iofs fyra år gammal, så de nya kanske är bättre? Annars kan det ju ha varit säljarsnack från hans sida också...
Användarens profilbild
Av pillalilla
Min gamla maskin har oxå klappat ihop (när jag hade 15 cm kvar på min nya ringsjal, grymma öde!). Jag beställde en Brother på postorder, billig var den 109 euro, ca 1000 kr. Den är helt basic, men det är det jag vill ha. Tror nog att Brother är ett rätt bra märke.
Användarens profilbild
Av Panakeia
det finns en tråd längre ner på exakt samma problem, titta där!
Användarens profilbild
Av Alven
Jaha, nu har jag varit iväg och handlat. Jag skulle ju ha en begagnad bra maskin, absolut ingen Elna. Och vad kommer jag hem med? Jo, naturligtvis en splitterny Elna... Den kändes bäst i affären helt enkelt!
Användarens profilbild
Av jag71
:lol: :lol: :lol: Hoppas det känns bra senare också! Då är det ju lungt. utvärdera den gärna åt mig - jag ska också köpa ny maskin. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?