Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av eamane
hej! jag fick 5 m bomullstyg av min svärmor, ganska tunt men, funderar på om jag kan göra en sjal av det ändå? om jag syr ihop det så att det är dubbelt, tror ni att det skulle funka? jag har ingen som helst sjalvana men vill ju gärna prova och när jag nu fick ett lagomt stort tyg så...
har även ett tjockt vävt bomullstyg som kanske skulle kunna sys ihop så det blir närmare 5 m och lagom brett.
vad tror ni? tar gärna emot idéer...
Användarens profilbild
Av Panakeia
För att bara testa så gör det inget om det är tunt, men om man verkligen ska använda det till att bära mkt i ska man no va lite kräsen på vad det är för tyg eg. det handlar ju inte bara om tjocklek utan det som är viktigt är avlastningen i tyget......
Användarens profilbild
Av Fina
Jag trodde först att det där med sjalar bara handlade om en lagom lång tygbit. Upptäckte dock när jag började använda dem att det mycket handlar om vad det är för sorts tyg oxå, hur det är vävt och vad det är för material osv. Om du bara vill testa hur man knyter och så, så funkar tyget säkert bra, men jag är dock tveksam till om den kommer att kännas skön om du börjar använda sjalen ordentligt.
Av eamane
oki jag får tacka för svaren, ska testa och se vad det blir av det...
ska försöka få tag på en lagom bit trikå oxå så får jag se vad det kan bli av det hela! :)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?