Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hade ett fint tyg på vinden, frotté med blommor och Nathael behövde en badrock .. fast det blev någon slags kafkan :?: tänkte att det kan vara smidigt på stranden i sommar att slippa glipande och avramlade badrockar. Kantad med muddsnedslå så den är riktigt mjuk runt halsrigningen (som blev på tok för stor)

Bild

Bild

Skulle nog modifiera något om jag gjorde om den. Mindre halsringning och lite längre armar och kanske lite smalare
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Tjusigt!!

Har själv sytt nåt liknande till äldste sonen. Fast med bara ärmhål - inga ärmar - och med hätta på, och inga kantband. Vår blev alldeles för stor så till lillebror kommer det att sys en betydligt mycket mindre.......
Har tänkt att slänga upp bilder nån gång men jag tror inte jag har nån än.
Användarens profilbild
Av florin
Jätte fin! Jag tycker att de ska ara lite stora om man ska ha dem på stranden...

Ska oxå göra en bad-capé :D Kommer göra den som Cocine visat i en tråd nyligen, en lite smalare variant med luva.
Användarens profilbild
Av sarahlc
:tumsup: vilken fin! den ser verkligen stor & luftig och skön ut.
den blir nog perfekt till stranden i sommar!
Användarens profilbild
Av cocine
Vad fin :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?