Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Zandra
Jag håller på med en ny ringsjal & ska sy ficka på svansen. Har nu svårt att bestämma mig för:
- ficka som är lika bred som sjalen längst ner eller en mindre centrerat långt ner på svansen?

Fördelen med en lika bred är att det då blir förvaring, nackdelen är att det väl blri för sladdrigt för att förvara typ blöja i. Centrerad mindre ficka är bättre för förvaring men inte för sjalen.

Vad säger proffsen?
Användarens profilbild
Av Kusmi
Gör en ficka typ som på Eron med gummiband i toppen, då går det att förvara blöja i går säkert bra att göra lika bred som sjalen, eller sätt i så det blir två band som man knyter fram på fickan.
Användarens profilbild
Av Zandra
Smart! Tack, det ska jag prova. Jag är rådålig på att sy bara så vi får se hur det går... :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Alltså ursäkta en som inte är så haj på att sy men, ke? :roll: När sätter man i gummibandet eller snöret? ändarna ska väl inte synas? måste nog ringa mamma...
Användarens profilbild
Av Zandra
Gissar vilt här men man gör väl så att man syr en fåll som gummibandet ska vara i, drar det till lagom stuns & syr fast, sedan fålla sidorna & sy fast fickan. Eller..? :?:

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?